17 Ekim 2008 Cuma

FaHişEnin DüşLeri

Güzel bir fahişenin güzel düşleri vardı. Dünyanın çevresinde tersine doğru yürümeye başladı. Düşündü ki; "zıt yöne yürüsem kolay yaşlanmam", ve düşündü ki; "güzelliğim dünyadan asla kaybolmaz". Kimsesiz ve yalnız değildi, kalabalık ve yalnızlığa fırsat olmayan bir hayatta, sigara kokusunu çekerdi çiğerlerine baska ağızlardan, ter kokusuna alışıktı ve harcanmaya, para olup komidinin üstünde parlamaya. Küçük düşleri olamazdı baska uçkurları içine gömerken ve parası karşılığında karşısında güç gösterisi yapan erkeklerden daha değersiz olamazdı. Güzel bir fahişenin güzel düşleri olamazdı.

1 yorum:

Mandinka dedi ki...

etkileyici olmuş, eskiden böyle şeyler yazardım, bana hem ilham hem de korku verdi. böyle şeyler yazmayı özlediğimi hissettim. hayalden uzaklaşmışım çok, gerçeğe tapmaya başlamışım, gerçeğin kölesi olmuşum, kabullenmişim onun gücünü. ama gerçeğin de masalsı anlatıldığı yerlerde bulunmuştum eskiden, oraları unutturmaya çalışmışım kendime, ceza vermişim. oysa yazarken titrediğim olurdu heyecandan.

yazmaktan bile alıkoyuyorlar adamı...

her neyse, yeni şeyler görmek beni heyecanlandırıyor bu blogta çünkü kalemimde bu bloğun sahibinin de mürekkebi var, çok ilham aldım senden, çok havalandık beraber, uçtuk, düştük ... :)

geliştirilebilir bu yazı, eğer geliştirilirse(sen yaparsan bunu tabii) çok çok daha etkileyici şeyler çıkar ortaya, eminim.